pátek 26. května 2017, svátek má Filip  |  english

REPORTÁŽE > MINITÁBOR Vysočina 2006  23 .4. - 25. 4. 2006

V pátek za slunečného počasí se pomaloučku začínají účastníci tábora sjíždět k Novému Městu na Moravě. Já jako jediný jsem se asi dost opozdil z důvodu, kdy jsem v Brně na Zvonařce nestihl autobus o jednu minutu. Zprvu jsem byl dost nervózní, protože přijedu daleko později, než jsem plánoval. Cesta ubíhala celkem pohodově prostředím dost příjemným a tak jsem časem na to zapoměl. Dorazil jsem kolem 20 hodinky a mančaft se mezitím dal dokupy. Na snímku je večerní planování trasy na druhy den....nad mapou jsme ztrávili jen chvilku a trasa byla jasná....

Dorazili jsme k rekreačnímu středisku Milovy...zde zaparkujeme auta a půjdeme do přírody.....ušák jen na rychlo prošmejdí nejbližší okolí....a pak...

Pořádněne se koukneme do mapy a pak už vyrážíme kolem velkého jezera, které je momentálně vypuštěné. Zanedlouho se ocitneme v lese, počásí je opravdu nádherné a nemá to chybu...

Naše společná foto v celkovém počtu 15 kluků......dále pokračujeme na hezké skály a mimo jiné nás vede i Hujerek, asi ví, kam jdeme.....

Lesem se prodíráme stále výš a výš....

Někteří i dosáhly i vrcholu a vylezli na skálu a někteří v příjemném chládku odpočívali a vychutnávali si okolí...

Pomalu se začínáme přesunovat přes louku, kde máme pěkný výhled po kraji ještě k dalšímu místu a další skále...

Po dlouhé tůře v lese přišel vhod dobrý oběd a nějaké to občerstvení. Mnohé posezení natolik zpohodlnělo, že už pak nepokračovali s námi na další místo a to zříceninu hradu....

Je tu nádherně a tak tu na chvilku spočineme na této zřícenině a vychtnáváme to úžásné počasí, vítr jak lehce osvěžuje.....je tu krásně

Po návratu nás čeká supr večeře....jsou to těstoiny s omáčkou a masem a i když toho hodně zbylo po večeři, ráno už bylo vše snězené...V noci se pak velký prostor haly proměnil v diskotéku, kde nechybělo ani vystoupení zpěvačky Jesiky (v podání Vladimírka) a prostě jsme se bavili a někteří až do ranních hodin.

Nedělní ráno bylo kruté a nikomu se nechtělo vstávat...uklidili jsme objekt a pomalu se vydali domů. Ušáček po ránu vypadal opravdu zkrčeně a ospale....

Tak a může se jet domů......a někdy příště....třeba přijedete i vy na přátelský Ušáčkův tábor nebo výlet

admin hanyz7     |     © 2004-2017    |       rss     |     Ušáček Radim     |         |     optimalizace PageRank.cz     |