čtvrtek 23. listopadu 2017, svátek má Klement  |  english

REPORTÁŽE > prázdninový trenčín  30. 7. 2005

Sobotní poledne a my přijíždíme do Trenčína. Tady pod hradem čekám se svým adoptovaným synáčkem Petříkem u vlakového nádráží. Po příjezdu vlaku se dáme dokupy a celkový počet kluků je 11. Je to společný uši-valašský výletík, takže přijeli i kluci z valašska. Zde je k nahlédnutí další reportáž psaná kluky ze zpřízněného valašského webíku Report

Jako první jsme začli v hotelu Tatra, kde je ještě římsky vytesáno v kameni o hradu. Přesunuli jsme se na malé náměstíčko, kde je úžasná kašna, kde vodník plive vodu a ta se pak odráží ještě v dalších třech skocích. Poradil jsem se tedy s panem Vodníkem a ten nám doporučil udělat přestávku na oběd a poté vyrazit na hrad...

Po těchto historických krytých schodech se pomaloučku dostáváme blíže k hradu. Je celkem velké vedro a tak nám cesta trvá o něco dýl. Dokonce se dostáváme až na hradní bránu.....

Na hradním nádvoří jsme si dali pauzu a čekali až příjde nějaký průvodce a začne prohlídka. Na hradě byli sokolníci a tak jsme si mohli prohlédnout a chvilku nést na ruce třeba i orla...

Dostali jsme se až na samotnou věž, odkud byl krásný výhled. Hezky jsme se pokochali okolím a pak při cestě zpět mnozí využili či spíše zaútočili na vodovod a pořádně se osvěžili.

Prošli jsme si hezky město, zašli na zmrzlinu a na bazén, kde jsme skotačili až do večerních hodin. Pak jsme zašli do hospůdky Koliba. Zde za osvětlení loučů jsme si povídali, jedli, pili.........

admin hanyz7     |     © 2004-2017    |       rss     |     Ušáček Radim     |         |     optimalizace PageRank.cz     |