sobota 25. března 2017, svátek má Marian  |  english

REPORTÁŽE > minitábor vysočina 2005  21. 10. 2005

CELKOVÁ ÚČAST: 15 kluků z celé ČR.

V pátek navečer nás Peťa alias Hujerek bezpečně dovezl svou červenou oktávkou na místo srazu. Po cestě jsme se zastavili u takového železničního mostu, u kterého jsme se trochu protáhli. Dále pokračujeme do Nového Města na Moravě na vlakové nádraží. Zde se pomalu dává dokupy tlupa lidí. Po zprovoznění dvou ložnic, které se vypolstrovaly madračkami, aby se tam dalo spát, tak Ušáček svolal osazenctvo tábora ke společnému zahajení v jídelně.

Radim alias Ušáček, co by guru tábora sleduje roszdělení ložnic tak, aby se všichni nekam vlezli. Večer následuje hra na zapamatování si jmen kluků, co přijeli a takové seznámení navzájem.....pozdě večer probíhá nepovolená diskotéka, protože Ušák usnul a kluci se bavili......

Před polednem Ušáček zahvízdal na svou pamateční táborovou píštalku, kterou dostal od svého exHonzíka, aby vyhnal opozdilce z chaty a ješte odehnal zbytek od kluků od veřejného internetu. Pak jsme se vydali do kopce, který byl zatím zahalen v mlze.

Dostali jsme se k zvláštnímu útvaru, meteoritu, co kdysy dávno spadnul zrovna sem. Vskutku zajímavý objekt...

Na obědě jedeme do vesničky, které je koušíček od hradu Pernštejn. Dobře se najíme a pak vyrážíme na hrad...svou návštevou nás poctil i dastinek s jeho kamarádem...

Hrad je to skutečně zajímavý a nejvíce zajímavá je výzdoba prostor hradu, kde jsou všede květiny, různé dýně a různé dekorační ovoce a zelenina....

Někteří z nás ještě neodolali posilnit se dobrým burčáčkem před i po prohlídce hradu. V tento podzimní den toto místo má svou atmosféru... Po krátké rozpravě jsme se rozhodli ještě navštívit rozhlednu, která je zde nedaleko.

U rozhledny byla mlha, což naznačovalo, že moc velký výhled po krajině nebude. Ušáček hned šel vyzkoušet prolézačky a skluzavky, ale nějak mu to nešlo... zřejmně už zapomněl, jak se to má správně dělat. Zaujal nás plakátek za oknem, kde je napsáno : Rozhlédněte se doma. Původně jsme se domnívali, že rozhledna je zavřená, ale naštestí nebyla...

... po mnoha nekonečných schodech jsme dosáhli vrcholu rozhledny. Sice nebylo nic vidět, ale zažítel byl rozhodně hodně zajímavý...

Když kolem projel vlčák na multikáře, uznali jsme, že je na čase jet opět dál. Po cestě jsme se zastavili u dost zajímavé stavby kostela.

Byl sice v rekonstrukci, ale naštestí nás tam na chilku pustili. Pavel nám sdělil něco o historii toho místa, aby jsme nebyli úplně tak bez poznatku........

Prohlédli jsme si interiér kostelíka, udělali společnou fotku a pak se začali přemisťovat zpět na základnu.

Po návratu na naši základnu jsme udělali krátkou poradu a dozvěděli jsme se, že Tomík z Prostějova nám uvaří gulášek. Ušák se hned dal do vzplantí ohně na sporáku, ale až na podesátý pokus mu pustili plyn a tak mohl být započat proces vzrodu táborového guláše.

Ušáček večer svolal všechny ušáky k táborovému stolu a hujerek nám začal roznášet gulášek. Ještě porada s kuchařem, ale nerozumněl jsme o čem se bavili, ale zaslechl jsem něco jako unikový východ......pořádně jsme se najedli tak, aby jsme meli dost síly na další program.

Po večeři začala příprava haly na večerní hrátky a diskotéku. Naši hostitelé se skutečně vytáhly a chystali různé světelné efekty.....někteří si zahráli takový zajímavý flórbal, ale bylo to spiš, kdo uteče před míčkem.

Takhle vypadal sál nachystaný na naši večerní zábavu. Klobouk dolů jak nám připravili naši hostitelé toto místo. Začalo se po různu tancovat a prostě zábava jak se patří.

Přádně jsme si zatancovali a zapařili.....někteří ještě pozdě v noci lovili něco v nějaké síti...jo v internetu...

Po půlnoci pro nás Pavel z Boleslavy připravil skvělou hru s krycím názvem tombola. Každý dal do banku nějakou věcičku.

Poté jsme obdrželi lístky s nakreslenými zvířatky. Dále se jednotlivě losovali zvířátka a každý musel předvést, co představuje obrázek. Tady Ušák se snaží o nějaké neurčité skákající zvíře..... popíjelo se vínko....a každý se bavil jak uměl a jak mu to vyhovovalo...

Neděklní ráno se tak nějak probouzíme, někdo dřív a někomu se z toho pelíšku vůbec nechce. Ranní snídaně, po které následuje úklid celého objektu tak, aby byl ve stavu v jakém jsme jej přebrali. Pak se ještě sejdemem a Tomík nám ukazuje nějaké výrobky od Avonu ))))

Přesunujeme se na Zelenou Horu, kde je velice zvláštní poutní místo. Jeho stavitel se nechal inspirovat násobky pěti a tak veškerý tvar je výsledkem geometrického přepočtení těchto násobků. Velmi zajímavé místečko.....tady se rozloučíme a všichni vyrážíme jiným směrem.

Po rozchodu naše malaá skupinka, kterou vezl Hujerek autem se zastavujeme krátce ve Ždáru nad sázavou. Zde ušáček doslova zhltal svačinku, kterou mu udělal tomík z Třebíče a nenechal tak Ušáčka zahynout.... pokračujeme směrem na dálnici a zastavujme se krátce v jedné vesnici a pak cíl naší cesty je Velké Meziříčí.

Most, na kterém je dálnice D1 je skutečně něco. Nikdy jsem si neuvědomoval jak mohotná stavba to je. Samo, že jsme tu nadělali hafo fotek...

Bylo tak krásně a sluníčko začlo na nás vykukovat. Podzimní krajina a listí, které bylo tak úžasné nás tak nějak vyvedli z míry a my se prostě nechali unést podzimem a blbli v listí....

Pokračujeme až k zámku, který vypadá spíše jako hrad, ta podzimní krajina je úžasná a samo, že opět se fotime a fotíma a fotíme...

Opouštíme Velké Meziříčí a vydáváme se směr Brno, kde si v Tescu u číňanů dáme něco k snědku. Další zastávkou jsou Bučovice...

Loučíme se s tímto městečkem, které se začíná nořit do tmy a vyrážíme na Zlín...... byl to supr víkend a těším se na další tábory a výlety...

a

admin hanyz7     |     © 2004-2017    |       rss     |     Ušáček Radim     |         |     optimalizace PageRank.cz     |